Periferia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Periferia

Kansainvälinen foorumi/ Rahvusvaheline foorum/ Internationellt forum
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 UFOt ja muut kummajaiset

Siirry alas 
+5
Klassmormor
Urpo
Tauno Taunola
Alma
Sadeca
9 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sadeca

Sadeca


Viestien lukumäärä : 2488
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Ruotsi

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyPe Elo 28, 2009 4:17 pm

Tässäpä teille osoite mistä niistä voi lukea. Olen yli kahden vuoden ajan lueskellut tätä linkkiä ja eittämättä mielenkiintoisia selityksiä niille peltokuvioillekin.

http://www.tiedontalo.net/viestit.htm
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyPe Elo 28, 2009 6:57 pm

Kuulin vuosi pari sitten hauskan UFO-jutun radiosta. Toimttaja kertoi että Iranissa Teheranin yötaivaalla oli useaan otteeseen havaittu nopeasti liikkuvia valopisteitä joille ei ollut mitään luonnollista selitystä. Ihan epäilemättä ne olivat maapallon ulkopuolelta tulleita vierailijoita. Koska tuohon aikaan oli kuumimmillaan kiistely Iranin ydinohjelmasta, toimittaja totesikin ironisesti että luultavasti siellä lenteli UFO nimeltään "George Bushin kätyri."

Uskoisin että toimittajan arvio ei mennyt kovin pahasti pieleen. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyLa Elo 29, 2009 7:44 am

Olen edelleen melko varma, että näin tyttökaverini kanssa vajaa 20v. sitten ufon välillä Ristijärvi- Hyrynsalmi. Olimme talven pimeässä ajelemassa pohjoista kohti 5-tiellä valaisemattomalla osuudella. Te tiedättekin ne vaaramaisemat sillä välillä. Valoa ei missään, kunnes edessä näkyi vaaran takaa mielettömän kirkas sinertävä valonkumotus. Se kesti muutamia sekunteja liikkumattomana, kunnes lipui parisen minuuttia vaakatasossa ja katosi sitten vaaran taakse ja sammui. Ei vastaantulevaa liikennettä ja kellokin jotain kymmenen illalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tauno Taunola

Tauno Taunola


Viestien lukumäärä : 1044
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Norrköping Rootsi

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyLa Elo 29, 2009 11:42 am

Kun ufoista puhutaan niin pakkohan tässä on naapurista kertoa. Samalla asuinaluella jolla asun on nimittäin Ruotsin Ufoarkisto. Heiltä löytyy 25 000 havaintoa.

En ole koskaan käynyt itse arkistossa, liian lähellä varmaankin, mutta olen hyvänpäiväntuttu parin arkistoa ylläpitävän ufoistin kanssa. Järkeviä poikia, suhtautuvat harrastukseensa hyvin asiallisesti ja kertovat itse että havannoista suurelle osalle löytyy luonnollinen selitys, osa on mielenvikaisten tai humoristien sepityksiä, osa ilmiselviä väärennöksiä tyyliin kuvataan keittiönikkuna josta heijastuu paistinpannu, nykyään käytetään myös photoshopia ahkerasti, mutta sitten on se pieni osa hyvin dokumentoituja havaintoja joita yksinkertaisesti ei kukaan ole pystynyt selittämään.


Tässä infoa naapurin touhuista ruotsinkielen taitoisille.
http://www.ufo.se/information/afu/

Kun klikkaa logoa UFO-Sverige löytyy aika mielenkiintoista tietoa mm viimeisimmistä havannoista uskoi ufoihin tai ei, myös englanniksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyLa Elo 29, 2009 1:43 pm

Alma kirjoitti:
Olen edelleen melko varma, että näin tyttökaverini kanssa vajaa 20v. sitten ufon välillä Ristijärvi- Hyrynsalmi.

Itse olen sen verran skeptikko että en vielä noin vähäisillä perusteilla uskoisi kyseessä olevan UFO. Vaikka tietysti jos otetaan se sanatarkasti "tunnistamaton lentävä kohde" niin varmaan se sitä teille olikin. Kuitenkin että uskoisin vaikkapa omin silmin näkemäni oudon ilmiön todella olevan UFO maapallon ulkopuolelta, kaipaisin vähän vahvempia todisteita. Minulle riittäisi mainiosti jos tuo alus laskeutuisi eteeni ja vihreät pikku miehet tulisivat sanomaan käsipäivää. "Marsista päivää, viekää meidät johtajanne luo." lol!

Nykymaailmassa tuolla taivalla pörrää ties minkälaista ihmisen rakentamaa tekelettä että mahdolliset oikeat UFOt hukkuvat massaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: "yliluonnollista"   UFOt ja muut kummajaiset EmptyMa Elo 31, 2009 12:10 pm

Tuo Taunon kertoma paistinpannun heijastuma keittiön ikkunassa toi mieleeni erään kesäillan Haapsalussa.
Siellähän vietetään elokuun ensimmäisen täydenkuun aikaan Valge Daami Festifaalia. Silloin Tämä Valge Daam ilmestyy piispanlinnan raunioilla kappelin ikkunaan.
Istuin kesäiltana kappelissa konsertissa ja katselin sinne kastekappelin puolelle, jossa haamun pitäisi olla elokuussa. Tila on pyöreä ja vastakkaisilla puolilla sitä on kaksi korkeaa, kapeaa ja yläpäästään holvin muotoista ikkunaa. Ja toden totta; Jos kuu paistaa siitä taaemmasta ikkunasta sisään, niin se heijastaa ikkunan muodon siihen toiseen ikkunaan. Ulkoa linnan pihalta katsottuna tuo heijastus on juuri kuin valkeaan kaapuun pukeutunut pitkähiuksinen nainen. Tässä siis tämän kummituksen luonnollinen selitys. Tosin tarina sinänsä on paljon ihanampi. Sisältyyhän siihen onneton rakkaustarina ja neidon surmaaminen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyMa Elo 31, 2009 12:25 pm

Meillä Saarenmaalla on nähty kolmen valkean naishahmon leijumalla kiertelevän huoneista toiseen. Hahmot olivat kuuleman mukaan ystävällisiä ja näyttivät vain tarkastelevan talon huoneita. Antaa asianomaisen kertoa lähemmin, mikäli hän haluaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyMa Elo 31, 2009 4:18 pm

Ramo kirjoitti:
Alma kirjoitti:
Olen edelleen melko varma, että näin tyttökaverini kanssa vajaa 20v. sitten ufon välillä Ristijärvi- Hyrynsalmi.

Itse olen sen verran skeptikko että en vielä noin vähäisillä perusteilla uskoisi kyseessä olevan UFO. Vaikka tietysti jos otetaan se sanatarkasti "tunnistamaton lentävä kohde" niin varmaan se sitä teille olikin. Kuitenkin että uskoisin vaikkapa omin silmin näkemäni oudon ilmiön todella olevan UFO maapallon ulkopuolelta, kaipaisin vähän vahvempia todisteita. Minulle riittäisi mainiosti jos tuo alus laskeutuisi eteeni ja vihreät pikku miehet tulisivat sanomaan käsipäivää. "Marsista päivää, viekää meidät johtajanne luo." lol!

Nykymaailmassa tuolla taivalla pörrää ties minkälaista ihmisen rakentamaa tekelettä että mahdolliset oikeat UFOt hukkuvat massaan.

Siellä ei ole lentokenttää. Jos se olisi ollut hälytysajoneuvo, olisi sen valo välkkynyt. Edelleen melko varma asiasta.

Noilla tienoilla sattui muutama muukin kummallinen tapahtuma.. mutta ne eivät liittyneet ufoihin affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyMa Elo 31, 2009 5:48 pm

Alma kirjoitti:

Siellä ei ole lentokenttää. Jos se olisi ollut hälytysajoneuvo, olisi sen valo välkkynyt. Edelleen melko varma asiasta.


Jankkaapaanpa silti piruuttani vielä vastaan. Wink Taivaalla on ihmisen tekemisten lisäksi myös luonnon omia normaaleja valoilmiöitä ties mitä. Yksi näistä ja vähemmän tunnettu on esim. ns. haloilmiö. Sen päälle kaikki tähden lennot ja ties mitkä. Olen ihan 99 pros. varma että tuollekin näkemällesi ilmiölle on todellisuudessa jokin luonnollinen selitys.

Minä en missää tapauksessa usko näkeväni UFOa jos näen jonkin itselleni selittämättömän valon tms. vastaavan. Kyllä siihen tarvitaan niitä ihan oikeita marsilaisia. Vieläpä nekin nähdessäni haluan tarkistaa etteivät vain ole joku omituisesti pukeutunut polttariporukka tai jotain naamiaisiin matkalla olevia pellejä. Kyllä maailmassa valoja riittää.

Mitä lentokenttään tulee niin eiköhän Putinin kätyrit pysty lentämään aika pitkänkin matkan päästä tutkimaan mitä salaisia menoja Ristijärvellä oikein harrastetaan. Näit sen 20 vuotta sitten, kukas siellä naapurissa silloin olikaan vallan kahvassa? Boris Jeltsinin jengi siellä ehkä lenteli. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyMa Elo 31, 2009 7:10 pm

Voi ollakin luonnollinen selitys, mutta se ei ollut tähdenlento eikä yksikään tuntemistani haloilmiöistä. Ei myöskään revontulet.
Olipa sitten mitä tahansa, niin miksi me planeetta Maan asukkaat olisimme ainoa sivilisaatio tässä maailmankaikkeudessa, kun edelleenkin kiistellään siitä onko Kuussa aikoinaan käyty vai ei?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyMa Elo 31, 2009 7:21 pm

Alma kirjoitti:

Olipa sitten mitä tahansa, niin miksi me planeetta Maan asukkaat olisimme ainoa sivilisaatio tässä maailmankaikkeudessa, kun edelleenkin kiistellään siitä onko Kuussa aikoinaan käyty vai ei?

Henkilökohtaisesti en uskokaan että me olisimme ainoa sivilisaatio maailmankaikkeudessa. Tätä en perusta niinkään uskoon kuin puhtaasti tilastotieteeseen. Universumissa on jotain triljoona triljoonaa planeettaa ja ilmeisesti galaksejakin. Ihan tilastollisestikin tuntuu täysin mahdottomalta että me olisimme ainoat.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että nuo kuuluisat UFO- miehet lentelisivät alvariinsa pikkuisen maapallomme ympärillä. Eikös viisaat sano että maailmankaikkeus on saanut alkunsa isosta alkupamauksesta. Siitä siis on alkanut kaikki kehitys mihin nyt on tultu. Uskonkin että nuo UFO- miehet painivat samojen ongelmien kanssa kuin mekin. Kuinka hitossa päästä siltä omalta pallolta pois? Etäisyydet avaruudessa ovat niin käsittömättömät että en usko heidän keksineen vielä tekniikkaa millä noita valonnopeudellakin lentäen miljoonia vuosia kestäviä matkoja oikein tehtäisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyMa Elo 31, 2009 7:47 pm

Minusta olisi melkoisen yksisilmäistä kuvitella, että tässä mittaamattomassa maailmankaikkeudessa ihmiskunta olisi kehittynein tai ainoa sivilisaatio. Minä pidän täysin mahdollisena, että meitä huikeasti kehittyneempiä yhdyskuntia saattaa tuolla avaruuden kätköissä piillä.

Alman näkemä valoilmiö oli kaiken kaikkiaan kummallinen, mutta sillekin on olemassa aivan varmasti luonnollinen selitys; olkoonpa se sitten ollut vaikkapa itse ufo. Minulla noita kokemuksia maan ulkopuolisista esineistä Tai olioista ei ole, tai kenties sittenkin.

Parisen vuosikymmentä sitten omasta mielestäni havahduin täyteen tietoisuuteen syvästä unesta. Olin jonkinlaisessa avaruusaluksessa, jonka miehistö muistutti hyvin paljon ihmisiä. En tiennyt, mihin minua vietiin, mutta jonkin "ajan" kuluttua laskeuduimme kauniille planeetalle ja minulle alettiin esitellä sitä. Valo oli vaalean violettia, jonka lähde oli kirkas sinipunainen aurinko. Siellä kaikki "ihmiset" olivat ystävällisiä ja päällimmäiseksi tunnelmaksi jäi syvä rauha. Aamulla heräsin kuitenkin omasta vuoteestani ja unenpöpperöisenä en erottanut, mikä oli ollut unta ja mikä tietoista valveillaoloa. Uskoisin kyllä nähneeni unta, vaikka muistikuvat olivatkin ennen kokemattoman selkeitä ja toden tuntuisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyMa Elo 31, 2009 7:52 pm

Urpo kirjoitti:


Aamulla heräsin kuitenkin omasta vuoteestani ja unenpöpperöisenä en erottanut, mikä oli ollut unta ja mikä tietoista valveillaoloa. Uskoisin kyllä nähneeni unta, vaikka muistikuvat olivatkin ennen kokemattoman selkeitä ja toden tuntuisia.

Muistatko yhtä selkeästi mitä sitä tulikaan juotua edellisenä iltana? Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyMa Elo 31, 2009 8:35 pm

Sitä en kyllä muista, mutta jos olen nauttinut runsaasti alkoholia ennen nukkumaan menoa, niin seuraavana aamuna en unista muista yhtään mitään, aivan kuin en olisikaan uneksinut, vaan maannut koomassa. Kyllä minäkin tuota avaruusretkeä unena pidän, mutta moni intoutuu tuon kaltaisia unia pitämään ufojen suorittamina abduktioina. Kaikki jäsenet olivat tallella, eikä ihostakaan oltu mitään näytteitä otettu Laughing .
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyMa Elo 31, 2009 8:37 pm

Sitäpaitsi jokainen vähänkään elokuvia katsonut tietää että todellisuudessa UFO:t laskeutuvat aina Yhdysvaltojen maaperälle. Heillä on myös luotettavat tiedustelutiedot joiden perusteella he osaavat useimmiten käydä empimättä Valkoisen talon ja usa:n ilmavoimien kimppuun. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyTi Syys 01, 2009 7:31 am

Ramo kirjoitti:
Sitäpaitsi jokainen vähänkään elokuvia katsonut tietää että todellisuudessa UFO:t laskeutuvat aina Yhdysvaltojen maaperälle. Heillä on myös luotettavat tiedustelutiedot joiden perusteella he osaavat useimmiten käydä empimättä Valkoisen talon ja usa:n ilmavoimien kimppuun. Very Happy

Tuo pitänee kyllä paikkansa Laughing Lieneeköhän siellä Jenkkilässä tällä hetkellä jonkinlainen vaihdokas vallankahvassa, kun on niin toisenoloinen edeltäjiinsä verraten? Mutta voisi tuota naapurin Vladimiriakin jonkinlaiseksi "alieniksi" tituleerata, on nimittäin melkoinen ihmemies ja legenda Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Filosofia....   UFOt ja muut kummajaiset EmptyTi Syys 01, 2009 8:47 am

Eilen näin Suomi tv:ssä mielenkiintoisen ohjelman naisesta joka asuu metsässä itse rakentamassaan talossa.
Te Suomessa asuvat kai olette sen nähneetkin.
Tässä linkki hänen sivuilleen todella lukemisen arvoista.


www.geocities.com/sinenmaa/vinkit.html (Sinenmaan kosmos)


study
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyTi Syys 01, 2009 9:28 am

Kiitos, Klassmormor! Onpa siinä rohkea ja tosiaan omaehtoinen nainen. Kiva oli lukea hänen historiaansa. Harmi vain, kun en saanut kuvia hänen tekemistään rakennelmista näkymään suurempina.
Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Ufot....   UFOt ja muut kummajaiset EmptyTi Syys 01, 2009 9:36 am

Niin Alma tosi harmillista ettei kuvia voi suurentaa. Ehkä ohjelma tulee teillä uusintana joskus
jos ei sitä voi katsoa netin kautta sen nimi on "Kosminen näytelmä"

Ihailen todella häntä, Hänen vasen kätensä on viallinen ja niin vaan rakentaa suurista kivistä kotia.

Hattua pitää nostaa kun uskaltaa lähteä sivilisaation ulkopuolelle.

cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Ufot sun muut   UFOt ja muut kummajaiset EmptyTi Syys 01, 2009 11:49 am

Asianomainen mietti tässä hetken voiko kertoa, koska katu-uskottavuushan minulta menee nyt kuitenkin.
No kerron kuitenkin. Itsetunto on tällä hetkellä kohdallaan.
Oli keskikesän iltayö. Ei siis mitenkään pimeää. Lueskelin Saarenmaan kodissa (Urpon ja perheen kodissa) kirjaa unta odotellessani. Jostain syystä huomioni kiinnittyi uunin tienoolle isossa kammarissa. Minä asustin silloin pikkukammarissa vieressä ja en ole oikein ikinä sietänyt suljettuja ovia.
Siellä ne jotkut vaelsivat muurin ympärillä tietoisesti ja hartaana. Osasin vain tuijottaa noita hahmoja, joille en antaisi mitään sen kummempaa määritelmää tällä hetkellä. Tosin näen heidät kuin olisivat juuri nyt tässä myös - sieluni silmillä.
Minulle ei missään vaiheessa tullut pelko-oloja. Olin vain kiinnostunut ja tunsin lämmintä energiaa minun ja heidän välillään. Eivät olleet lainkaan minusta kiinnostuneita vaan kulkivat omia polkujaan. Tosin minä olin heille ilmeisesti myös itsestäänselvyys. Siltä tuntui.
Katselin noin viistoista minuuttia ja sitten alkoi väsyttää. Käänsin kylkeä. Nukahdin ja yö kului sikeässä unessa rauhallisesti ja virkistävästi.
Olen tässä miettinyt olisiko jokin voinut aiheuttaa moisen harhan, mutta vaikea on löytää mitään. Ikkunat olivat kiinni hyttysajan takia. Verhot siis eivät liikahdelleet. Ilta oli valoisa, juuri juhannuksen jälkeen. Kemiallisia aineita ei ollut elimistössäni häiritsemässä.
Olin kutenkin yksin, ollut jo jonkin aikaa, ja voihan olla, että en enää ollut niin tässä maailmassa kiinni.
En puhunut tästä pitkään aikaan kenellekään, mutta sitten menin lipsauttamaan Urpolle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Ufot....   UFOt ja muut kummajaiset EmptyTi Syys 01, 2009 1:45 pm

Minä ainakin uskon että henkimaailma on olemassa ja että he käyvät meitä tervehtimässä.
Meillä täällä on tv ohjelma "Det okända" ja niissä osissa on todistettu monta kertaa että näin on.

Niissä on useimmiten aina eri selvännäkijät eri osissa, joten ei voi sanoa, että olisi vain
yhden ihmisen mielikuvitusta.

Uskokaa vaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyPe Syys 04, 2009 6:35 pm

No niin, nyt se on Ramokin nähnyt kummituksen. Ihan en päässyt käsin koskettamaan joten en ole varma mitä näin. Jotain kummallista se kuitenkin oli.

Työpaikalleni saatiin lahjoituksena uusi kissa. Kissan kotouttaminen jäi minun vastuulleni. Järjestin kissalle hyvän tilan jonka lukitsin yöksi ettei kissa karkaa ja eksy maailman tuuliin oudossa ympäristössä. Tänä aamuna kissa kuitenkin oli kadonnut. Onneksi minulla on valvontakamerat työpaikalla ja niiden tutkimiseen kannettava tietokone kotona. Äsken töistä tultuani rupesin käymään läpi valvontakameran nauhoja saadakseni selville mihin aikaan ja mihin suuntaan kissa oli karannut. Ja kuinka.

Mahdollisia karkusuuntia oli kolme. Tutkin niitä yksi kerrallaan hartaasti. Lopulta alkoi löytyä jotain. Kyseinen kamera ei näytä aivan suoraan siihen oveen jonka takana kissa oli. Se kuvaa kuitenkin aluetta välittömästi oven takana. Klo 01.30 havaitsin ruudulla liikettä ja kumarruin kiinnostuneena katsomaan kuka liikkuu. Kummitus. Ruudun alareunasta liikkui jokin epäselvä hahmo noin valon nopeudella vasemmalta oikealle. Parin sekunnin päästä samanalainen outo varjo liikkui ruutun yläosan halki oikealta vasemmalle. Tämäkin vilahti todella nopeasti. Juuri kun suu auki ihmettelin mikä tuo on, ilmestyi oven suunnasta kissa. Kissa pyöri epävarman näköisenä itselleen tuntemattomalla alueella. Hetken kuluttua se poistui valvontakameran näköpiiristä eikä toistaiseksi ole palannut.

Kummitus siis kävi keskellä yötä vapauttamassa kissan suljetun oven takaa. Harmi että samassa tilassa ei ole toisesta kulmasta kuvaavaa kameraa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Ufot....   UFOt ja muut kummajaiset EmptyPe Syys 04, 2009 7:20 pm

Niin Ramo jos kissan omistaja on poistunut maallisesta niin kävi hakemassa kaverinsa tai
ainakin päästämässä pois "vankilasta", kissa on yö eläin ei sitä pidä laittaa lukkojen taakse.
Tämä minunkin ihana edes mennyt kollini ei viihtynyt sisätiloissa öisin, joten kiipesi aina
tuonne katolle ja sitten aamuyöstä tuli syömään ja laatikolleen pissille.

affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset EmptyPe Syys 04, 2009 7:26 pm

Klassmormor kirjoitti:
kissa on yö eläin ei sitä pidä laittaa lukkojen taakse.



Kissa tuli meille noin sadan kilometrin päästä. Kahdeksan vuotias aikuinen kissa. Mitä muuta voi tehdä kuin laittaa sen lukkojen taakse yön ajaksi? Täysin tuntemattomassa ympäristössä se takuulla lähtee eikä sivuilleen vilkuile jos se jätetään vapaaksi. Lukkojen takana sitä oli tietenkin tarkoitus pitää vain väliaikaisesti kunnes se olisi ottanut paikan kodikseen. Tuon ikäisen kissan kanssa voi tosin olla niin ettei se kotiudu koskaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Ufot....   UFOt ja muut kummajaiset EmptyPe Syys 04, 2009 7:35 pm

Siinä voi käydä niin ettei sitä koskaan löydetä. En tiedä olisiko kissalla samanlainen vaisto kuin koiralla
että osaa kotiinsa sadankin kilometrin päähän. En tarkoittanutkaan että se olisi ollut kauan lukkojen takana.
Ehkä se löytää uuden kodin. Oliko se löytökissa? Veljelleni tuli uusi asukas. Eräs kissa vain otti heidät
uudeksi kodikseen siis löytökissa tuli vain heille mitään kyselemättä.

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





UFOt ja muut kummajaiset Empty
ViestiAihe: Vs: UFOt ja muut kummajaiset   UFOt ja muut kummajaiset Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
UFOt ja muut kummajaiset
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Periferia :: Asialinja/Asjalik vestlus/Saklig konversation :: Filosofia,elämänkatsomus ja uskonto/Filosoofia, eluvaade ja usund/Filosofi, livsåskådning och religion-
Siirry: