Periferia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Periferia

Kansainvälinen foorumi/ Rahvusvaheline foorum/ Internationellt forum
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Muistojen musiikkia

Siirry alas 
+4
aliel
Agnes
Olivia
krobbe
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyLa Helmi 05, 2011 6:11 pm

Siirryin Manse-rockista tänne, ettei taas mene foorumit sekaisin.
Mutta vastaan kyllä Juicen huutoon. Ei oo häpiä olla suomalainen ja laulaa irlanniksi, jos sen
tekee niinkuin Juice.
Tässä myös Irlannin irlantilaisten menninkäismusiikkia.

https://www.youtube.com/watch?v=46EXY4oP1Do

Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyLa Helmi 05, 2011 7:10 pm

Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyLa Helmi 05, 2011 7:11 pm

HEI RAMO, osasin. hoh hoh ja heh heh. Kiitos!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyLa Helmi 05, 2011 7:27 pm

Vielä teen toisen comebackin, koska nyt näyttää siltä, että hallitsen tämän musiikin siirtämisenkin.
Opettaja tekee niinkuin opettaa eli toistaa ja näin jää asiat PYSYVÄSTI mieleen.
Mary Black on minun muistojen musiikkituominen irlannista. Ainakin silloin (v. 1994) tämä irkkulaulaja
kolahti pieneen sydämeen.

Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyLa Helmi 05, 2011 8:32 pm

aliel kirjoitti:
HEI RAMO, osasin. hoh hoh ja heh heh. Kiitos!!!
Jess, sydäntäni lämmittää kun neuvoistani oli apua. Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 6:29 pm

Kiitos siitä, että yleensä kuuntelitte.
Tämä foorumi elää elämäänsä.
Te nautitte toistenne elämän hienouksista. Kuten miten ruoka pannaan tarjolle . Tai mitä mieltä taas ollaan suomen puolueista.
Kaikki tämä on tärkeää.
Minä en valitettavasti ole kovin kiinnostunut näistä asioista.
Luulen, että olen pikkuhiljaa poistumassa foorumilta.
Olette kaikki hienoja ihmisiä - yyber alles- .
Laitan tuonne musiikkiosastoon vielä vähän, sellaista, joka kolahtaa minulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 6:41 pm

Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 8:53 pm

Irkkumusiikki on aina kolahtanut minuun, myös muutamakin irkkuartisti, joka esittää muutakin musiikkia.

Aliel, meillä kaikilla on omat mielenkiinnon kohteet, eikä omien poikkeaminen toisten kiinnostuksista ole mikään ongelma. Täällä saa jokainen kirjoitella niistä omista tärkeistä jutuistaan ja välillä sitä innostutaan oikein porukalla jostakin. Kuten nyt tulevista eduskuntavaaleista.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 9:19 pm

Ymmärrän senkin tietenkin. Mutta minun pienet asiani eivät kiinnosta ketään. Ja suuremmat vielä vähemmän.
Olen pahoillani, mutta en tiedä enää tapaa puhua foorumilla.
Te olette kuitenkin hyvä joukko. Pitäkää toisistanne huolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 10:05 pm

Höpö höpö, puhut vain samaan tapaan kuin tähänkin asti olet tehnyt. Otat kantaa, kerrot kokemuksiasi.. mukava sinun juttujasi on lukea! Se on tämä pitkä pimeä, jolloin välillä tuntuu itselläkin menevän huvi kaikkeen.. mutta kevät tulee ja vastaanotamme sen riemuiten cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 10:12 pm

No tuo höpö höpö kuulostaa hyvältä. Olen kautta rantain yrittänyt kysellä ihmisiltä vaikka mitä.
Lopputulokseni oli, että minä olen ääliö. Muut ymmärtävät, minä en.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 10:17 pm

aliel kirjoitti:

Lopputulokseni oli, että minä olen ääliö.
Ettei tuo vain olisi oma hätiköity johtopäätöksesi? Minä en pidä sinua ääliönä. En tiedä mitä mieltä muut foorumilla ovat mutta en usko täällä kukaan pitää sinua ääliönä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTo Helmi 10, 2011 11:57 pm

Ei aliel ole mikään ääliö. Ihmisten elämäntilanteet ja tunteet ailahtelevat jokaisella. Kukaan meistä ei ole poikkeus. Tasainen ja päivä päivän jälkeen samanlaisena jatkuva elämä olisi minusta ainakin katastrofaalista. Ihminen oppii koko ajan uutta kokemustensa kautta ja alielin kirjoitukset ja mielipiteet ovat juuri sitä, mitä tänne kaivataan.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyPe Helmi 11, 2011 12:08 am

Oletko Urpo oikeasti sitä mieltä.
Laitanpa sille ihan musiikkiotoksen tuolle toisaalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyPe Helmi 11, 2011 1:15 am

Tietysti olen, ega ma ei ole siia tulnud lollusi rääkima.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyPe Helmi 11, 2011 1:17 am

Mutta vieläkin yritin esittää jotain. Kiitos sinulle Urpo. Ymmärsit minua. Niinkuin aina olet tehnyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTi Helmi 22, 2011 5:51 pm

Takaisin alkuun Siirry alas
Agnes

Agnes


Viestien lukumäärä : 869
Join date : 29.05.2009
Ikä : 59
Paikkakunta : Tallinn

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTi Helmi 22, 2011 7:15 pm

Ilus Aliel! See on tõesti juba mälestuste laul, tantsu- ja laulupidu 2009 ja eelmise aasta suur Jaan Tätte ja ta laulude buum...
Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: muistojen....   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyKe Huhti 06, 2011 4:32 pm

Tässä yksi kappale jota en ole voinut kuunnella sitten heinäkuun 2008.
Syystä että äiti jätti silloin maallisen vaelluksen ja tämä oli hänen lempimusiikkiaan.





Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTo Huhti 21, 2011 4:05 pm

Paremmin reggae-tyylin muusikkona tunnettu Jukka-poika on lämmittänyt vanhan kappaleen uudestaan ihan mallikkaasti:


Tässä toinen Jukka-pojan lämmittelemä perinteinen laulelma:
on

Jukka-pojan laulussa on havaittavissa hienoista taipumusta musiikilliseen ilmaisuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyTo Huhti 21, 2011 7:12 pm

Hienoja vetoja kieltämättä Jukka-pojalta. Hän on minulle suhteellisen tuntematon suuruus eikä reggae musiikki muutenkaan ole koskaan isommin minua innostanut. Tässä on kappale johon tutustuin luultavasti joskus lapsena lauantai iltana isäni kuunnellessa putkiradiosta metsäradiota. Törmäsin tähän Jukka-pojan versioon jokin aika sitten. Tuntuu että pojalla riittää aikalailla lauluääntä ja on mitä melkoinen tulkitsija näillekin vanhoille laulelmille. Pidän tästä esityksestä kovasti.

Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: muistojen....   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyLa Heinä 09, 2011 6:15 pm




Tämä elokuva tuli juuri Suomikanavalla ja tuli muistoja mieleen oli hauska filmi
en ollut nähnyt aikaisemmin
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyLa Heinä 09, 2011 9:42 pm

Kiitos Klassmormor!! Tuostapa tuli mieleeni.. siis voiko upeampaa ollakaan?

Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: muistojen....   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptySu Heinä 10, 2011 9:47 am

Kiitos alma. Olinkin unohtanut tuon kappaleen. Laila kävi Boråsissa meitä tanssittamassa 60 luvun lopussa.
Tuli otettua pari kuvaakin kun sai häntä tervehtiä. Monet ovat olleet meitä viihdyttämässä Katri Helena, Danny,
Jamppa ja uusista Janne Tulkki. En enää harrasta tansseissa käyntiä eikä täällä ole enää suomalaisten
tanssipaikkojakaan. Joku pimeä mesta mutta ei mitään suurempaa. Joku Suomiseura vielä yrittää kerran vuodessa,
mutta toinen sukupolvi menee ruotsalaisrientoihin.

Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 EmptyMa Syys 24, 2012 2:14 pm

Ilkka Lipsanen - Danny täyttää tänään 70 vuotta. 50 vuotta viihdealalla on vierähtänyt, eikä kehitystä laulajana ole tapahtunut lainkaan. Tosin Dannya on arvostettava siitä, että hän vei syrjäkylillekin tuon ajan oloon mahtipontiset D-shownsa. Laitetaan tähän video, kuinka ura alkoi. Laulaminen oli tuolloin vielä hakusessa ja sitä se on edelleenkin:





Levyn kannen kuvassa vasemmalta oikealle: Kurt Mattson, Stig Selin, Danny, Pepe Willberg, Kaj Wallin. Islandersissa laulusolistina 1967-1976 lauloi Kirka Babitzin. Nykyisin Dannyn taustabändinä on jälleen Islanders, mutta puikoissa on toiset miehet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Muistojen musiikkia   Muistojen musiikkia - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Muistojen musiikkia
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Etnistä musiikkia
» Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista
» Musiikkia lapsille
» Visailut ja pähkinät

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Periferia :: Asialinja/Asjalik vestlus/Saklig konversation :: Kulttuuri, taide ja musiikki/Kultuur, kunst ja muusika/ Kultur, konst och musik-
Siirry: