Periferia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Periferia

Kansainvälinen foorumi/ Rahvusvaheline foorum/ Internationellt forum
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista

Siirry alas 
+9
ich
Frederiikka
Sadeca
Tauno Taunola
Agnes
Klassmormor
Alma
helekene
Urpo
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: musiikki...   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyKe Syys 23, 2009 7:34 pm

Moi Urpo Tiedän kyllä kuka laulaa mutta jätän toisten arvattavaks.



sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyKe Syys 23, 2009 7:58 pm

Urpo kirjoitti:
Kuka tunnistaa laulajan?


Liian vaikea minulle. Ei taida auttaa edes viiden pisteen vihjekään. Uskallan jopa epäillä että vaikka kuulen nimenkin, en tunnista henkilöä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: musiikki...   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyKe Syys 23, 2009 8:07 pm

Sen verran voin vihjata ettei laulaja ole kuvassa näkyvä.
Henkilö on mukana foorumissa.

scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Sadeca

Sadeca


Viestien lukumäärä : 2488
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Ruotsi

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyTo Syys 24, 2009 10:23 pm

Ruotsin kaunein maakuntalaulu on mielestäni tuo Värmlannin maakuntalaulu ja Klassmormorin lähettämä versio aivan ihana. Kiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyPe Syys 25, 2009 12:17 am

Tästä pilkkalaulusta minä pidän:


Gudryn Schyman on ruotsalainen poliitikko, joka toimi Vasemmistopuolueen (Vänsterpartiet) puheenjohtajana vuodesta 1993 vuoteen 2003, jolloin hän joutui eroamaan tehtävästä veronkiertoepäilyjen vuoksi. Hän jätti Vasemmistopuolueen kokonaan vuonna 2004. Vuonna 2005 Schyman oli perustamassa feminististä puoluetta nimeltä Feministinen Vaihtoehto.
Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: musiikki...   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyPe Syys 25, 2009 9:20 am

Eikö vieläkään kukaan tunnista laulajaa?
Urpo tiedätkö sinä?

Nämä henkilöt ovat mukana TV sarjassa "meidän parhaat vuodet"
sekä mies myös "kauniit ja rohkeat"
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyPe Syys 25, 2009 10:29 am

Kyllä minä tiedän, siksihän tuon kysymyksen tänne laitoinkin. Sinä nyt luonnollisestikin tiedät, koska kyseessä on sukulaisesi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sadeca

Sadeca


Viestien lukumäärä : 2488
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Ruotsi

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyPe Syys 25, 2009 5:23 pm

Ja minä myös olen tiennyt alusta alkaen, mutta ei tullut kommentoitua Klassmormor. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Agnes

Agnes


Viestien lukumäärä : 869
Join date : 29.05.2009
Ikä : 59
Paikkakunta : Tallinn

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyPe Syys 25, 2009 11:45 pm

Nyt laitan tähän vähän muuta, jota löysin youtubesta folk musiikkia etsiessä ja kasnäe, nii kaunis Marimaa valss: https://www.youtube.com/watch?v=sKrHHRTFizs&feature=related pitäis opiskella se akkordionilla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: musiikkilinkkejä   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyLa Syys 26, 2009 11:00 am

Maija Vilkkumaa on parasta mitä minä olen nyky- Suomessa havainnut. Kuuntele esim. tämä Satumaa - tango, joka on vanha suomalainen tango. Minun mielestä huikeeta. Tyttö tekee itse kaiken. Sanat voivat olla Toivo Kärjen.

https://www.youtube.com/watch?v=ka-cyfhdP1U
Takaisin alkuun Siirry alas
Klassmormor

Klassmormor


Viestien lukumäärä : 449
Join date : 30.05.2009
Paikkakunta : Åhus, Ruotti

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: musiikki...   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyLa Syys 26, 2009 11:14 am

Alkuperäinen......

sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyLa Syys 26, 2009 11:25 am

aliel kirjoitti:
Maija Vilkkumaa on parasta mitä minä olen nyky- Suomessa havainnut.



Ah, Aliel olen vilpittömästi samaa mieltä kanssasi. Luulin jo että Sinun ja minun musikkimakumme ovat tyystin erilaiset. Tutustuin Maija Vilkkumaahan vuonna 2003 sattumalta. Olin tiennyt aikaisemmin että on sen niminen laulaja olemassa ja että hänellä on ainakin sellainen kappale kuin Satumaa-tango. Muuta en tiennytkään. Kuvittelin jotenkin epämääräisesti tuon kappaleen olevan rock-versio varsinaisesta Satumaa tangosta. Yhtenä iltana töistä tullessani rupesi radiossa soimaan mielettömän raju rock kappale jota en tuntenut. Saavuin jo kotipihaani mutta en malttanut tulla ulos autostani kun täytyi kuunnella kappale loppuun. Laulun loputtua toimittaja sanoi että tämä oli Maija Vilkkumaa ja Ingalssin Laura. Kappale oli levyltä Meikit, ketjut ja vyöt. Päätin siitä paikasta ostaa tuon levyn itselleni. Sen jälkeen olen nähnyt Maija Vilkkumaan kolme kertaa myös livenä. Kaikkein paras konsertti oli Raumanmeren juhannusjjuhlilla jo samana kesänä.

En oikeastaan tunne ketään ikäistäni miestä joka tykkäisi Maijan musiikista. Ehkäpä hänen kappaleidensa sanat ovat liikaa sellaisia tyttöjen juttuja. Very Happy Minä tykkään näistä sanoituksista kuitenkin sekä tietenkin siitä kunnon musiikista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Agnes

Agnes


Viestien lukumäärä : 869
Join date : 29.05.2009
Ikä : 59
Paikkakunta : Tallinn

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyLa Syys 26, 2009 2:24 pm

Tuo Maija Vilkkumaa on tosi hyvä, mutta mun musiikkimaku Ramon kanssa on vissiin kyllä erilainen. Tämä tango ei ollut mun mielestä yhtään tango, eikä totta sanoen pidä rajusta rockista. Klassmormorin Reijo Taipalen tango on ihana! Kuuntelin kyllä muita Maijan kappaleita ja onneksi löysin omallekin muutamia hyviä lauluja, esim. tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=ur-TGGKw5_s&feature=related
Muuten olisko jossain linkki niiden laulujen sanoista niin kuin meillä on se Sasslantis http://www.lap.ttu.ee/~muhw/lyrics.php
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyLa Syys 26, 2009 2:44 pm

En voi sanoa fanittavani Maija Vilkkumaata.. ensinnäkin inhoan nasaaleja ja nenään laulamista. Mutta kuka muistaa vielä mistä Maija aloitti? Samasta poppoosta kuin yksi Suomen suosituimmista nykynäyttelijöistä: Minna Haapkylä.

Takaisin alkuun Siirry alas
Agnes

Agnes


Viestien lukumäärä : 869
Join date : 29.05.2009
Ikä : 59
Paikkakunta : Tallinn

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyLa Syys 26, 2009 3:02 pm

Siia aga üks meie noortest bändidest "Sobe" https://www.youtube.com/watch?v=aV5wLld_KUM&feature=related
ja veel: https://www.youtube.com/watch?v=5FxY75onZ5k selline muusika on minu maitse, hea rahulik ja mõistlik. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyLa Syys 26, 2009 3:10 pm

Tuosta Agnesin laittamasta toisesta kappaleesta pidin kovasti. Ensimmäinenkin olisi viehättänyt muuten enemmän, mutta laulun melodiassa oli hitusen liikaa toistoa siellä riimien loppupäissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyLa Syys 26, 2009 7:39 pm

Agnes kirjoitti:

Muuten olisko jossain linkki niiden laulujen sanoista?

Tässä on yksi linkki jossa on aika paljon Maijan kappaleiden sanoituksia. Valitettavasti joukossa ei tainnut olla tuota -Liian kauan- kappaletta.

http://www.lyricspedia.com/maija-vilkkumaa-lyrics/
Takaisin alkuun Siirry alas
Tauno Taunola

Tauno Taunola


Viestien lukumäärä : 1044
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Norrköping Rootsi

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyMa Syys 28, 2009 12:09 pm

Panen tämän seuraavan Estonian muistopäivää kunnioittaakseni.

Pierre Isacsson joka esittää tämän ruotsinnoksen Kenny Rogersin Gambler-biisistä, oli Estonialla esiinytmässä juuri tuona yönä ja jäi viimeiselle matkalleen. Tämä teksti kertoo pokerin pelaajajasta. Laulussa on muun muassa tekstirivi "Livet är ett spel", "Elämä on peliä.."



Kohtalo antoi todellakin Pierre Isacssonillle väärät kortit, hänen ei nimittäin alunperin lainkaan pitänyt olla laivalla, vaan tuurasi toista countrylaulajaa, Alf Robertssonia joka ei sairautensa vuoksi voinut esiintyä. Robertsson itse kuoli viime vuonna muttei kai koskaan unohtanut tuota peruuntunutta keikkaansa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyMa Syys 28, 2009 12:30 pm

Tauno Taunola kirjoitti:


Pierre Isacsson esittää tämän ruotsinnoksen Kenny Rogersin Gambler-biisistä

Olen aina pitänyt Kenny Rogersin Gambler kappaleesta. Täytyy sanoa Tauno että tämä Isacsonin versio oli kerrassaan upea. En ole sitä aikaisemmin kuullut. Yleensä en erityisemmin tykkää ruotsinkielisistä lauluista kun en sanojakaan yhtään ymmärrä. Tämä oli kuitenkin hyvin vedetty ja laulajan viskibasso sopi erityisesti juuri tämän kappaleen esittämiseen. Gambleristahan on tehty versioita pilvin pimein. Suomessahan tämän kappaleen on onnistunut täydellisesti vesittämään Katri Helena omalla versiollaan. Hän laulaa mm. "jos tarjoat kahvin" ja heti perään "hän siemaisi juoman". Olettko ikinä kuulleet että joku siemaisee kahvin? Minä en. Olut siemaistaan kyllä, mutta kahvi? Katri Helena on ammattilainen omalla sarallaan ja ansaitsee kaiken arvostuksen taitelijana. Tämän kappaleen levyttämisessä hän on minun mielestäni kuitenkin flopannut täydellisesti. Tulen suorastaan pahoinvoivaksi joka kerta kun kuulen sen esityksen.

En viitsinyt etsiä Katri Helenan versiota youtubesta, mahtaneeko sitä siellä ollakaan. Missään tapauksessa se ei kuuluisi samaan ketjuun Isacsonin vedon kanssa. Pitää myöhemmin katsoa jos se löytyy niin lisään sen tuonne musiikillisiin ohilyönteihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Agnes

Agnes


Viestien lukumäärä : 869
Join date : 29.05.2009
Ikä : 59
Paikkakunta : Tallinn

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyMa Syys 28, 2009 9:21 pm

Kenny Rogers on mun suosikki ja mulla muutamia levyja hänen lauluista, mutta tämä ruotsinkielinen versio anteeks, en tykänny siitä, ruotsin kieli on siinä liian jyrkkä..
Mutta tässä nyt surullisen päivän loppupiste.
Urmas Alender - virolainen laululegenda, Ruja yhtyeen kanssa hän on luonut hyvin kauniita lauluja ja rockikappaleita, mutta meri vei hänet myös Estonian laivan mukana.. Hänestä puhutaan vieläkin, että hän istui viimeisilla hetkillä laivan savupiipun vieressa ja lauloi kitaralla viimeiset laulut.. no se siitä. Mutta kummallista on se, että vahän aikaa ennen kuin Estonian katastrofi tapahtui, hän loi sellaisen laulun:
https://www.youtube.com/watch?v=AT0HR2xArx0 Toisella puolella vettä.. Semmoinen surullinen ja melanholinen laulu, joka silloin ei ollutkaan suosittu kuin se esitettiin, mutta vasta onnettomuuten jälkeen alettiin ajattelemaan.., mitä, tiesiko Urmas alintajuisesti oman kohtaloa..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyTi Syys 29, 2009 6:50 am

Very Happy Heh, hassun asian otit esille, Ramo! Minusta olutta hörpitään ja ryystetään, viiniä siemaillaan ja kahvia vain juodaan Wink

Urmas Alenderin laulusta ja kohtalosta tulee taas mieleen Aki Sirkesalo. Hänhän teki juuri ennen kuolemaansa tsunamikatastrofissa laulun, jonka sanoissa on: ".. Et sä kuule kun mä huudan, kuule kun mä huudan... mullon ikävä sua vaikka seisot metrin päässä, seisot metrin päässä.. Tulisitko pois jo päiväntasaajalta? Syliin sukeltaisit valtameren alta.."

Perhe oli nähty viimeisen kerran hiekkarannalla ennenkuin hyökyaalto peitti sen. Kukapa tietää, ehkä tuollaisilla lahjakkailla taiteilijoilla on yliaistit?
Takaisin alkuun Siirry alas
Agnes

Agnes


Viestien lukumäärä : 869
Join date : 29.05.2009
Ikä : 59
Paikkakunta : Tallinn

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyLa Loka 03, 2009 2:38 pm

Ma ei usu jumalasse ja pühakuisse, aga midagi teispoolset on siin maailmas kindlasti, millest me ei tea. Just selline tunne on seda uut laulu kuuldes Laura esituses ja see meeldib mulle väga, selline salapärane, lummav ja mõtteid kaugele kaugustesse viiv..
https://www.youtube.com/watch?v=6yb3TPSxEqo&feature=related
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyLa Loka 03, 2009 8:53 pm

Eestilainen maailmankuva istuu minuun kuin olisin sinne syntynyt. Lumo ja herkkyys ympärillämme jää usein suomalaiselta havaitsematta, vaikka noitakansaa olemmekin.
Hiljaisuuden keskellä vaikkapa kotonani Virossa on täysin rauhallinen ja hyvä olo.
Täällä Helsingissä nukun huonosti ja en osaa suhtautua asioihin luonnollisesti.
Ikuisuus on paljon enemmän läsnä tuolla toisella puolen Suomen lahtea.
Samaa sanovat ystävät, jotka siellä käyvät. Eivät saa mielestään sitä erilaisuutta. Tänään taas tapasin heitä, jotka ovat kesän aikana olleet meillä. Kaikki olivat hetken hiljaa ja sitten sanoivat, että oli niin erilainen olo kuin kotona.
Muinaisjutt. Niinhän se on . Virolaiset ovat satujen kansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptyKe Loka 07, 2009 4:35 pm

Juuri, kun kesämusiikki saatiin alta pois, niin alkavat syksyhaikut soida päässä.
Suomalaisissa tyttö - energia bändeissä sikiää uskomattomia runoilijoita. Ensi Maija Vilkkumaa ja sitten tämä PMMP. Josta seuraava näyte syksylle

https://www.youtube.com/watch?v=z_xTjX8sl5k
Takaisin alkuun Siirry alas
Agnes

Agnes


Viestien lukumäärä : 869
Join date : 29.05.2009
Ikä : 59
Paikkakunta : Tallinn

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 EmptySu Loka 11, 2009 2:19 am

Hienoa Aliel, sun sanat ovat niin ihmeelliset Viroa kohtaan. Tuli mulle kyyneleet silmiin, kuin kirjoitit virolaiset olevan satujen kansa, niin kauniisti ei ole vielä kukaan sanonut.
Itse olen menossa nyt jotain puolitoista viikkoa Lappiin reissulle metsien ja luontoon ja porojen sekaan. Minulle tämä alue on ihan haavemaista, karu ja kylmä, mutta jotenkin sydämmenläheistä. Ehkä johtuu siitäkin, että minusta pidetään hyvää huolta siellä, on aina ollut se näin ja ihmisetkin ovat siellä ihan samanlaisia läheisia kuin omat sukulaiset.
I love you

Tähän yks virolainen syksylaulu, olen vissiin jo johonkiin laittanut sen, mutta "ei küll küllale liiga tee" Wink

https://www.youtube.com/watch?v=L42CU3sQj60
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 6 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Keskustelua Patch workista
» Keskustelua sananvapaudesta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Periferia :: Asialinja/Asjalik vestlus/Saklig konversation :: Kulttuuri, taide ja musiikki/Kultuur, kunst ja muusika/ Kultur, konst och musik-
Siirry: