Periferia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Periferia

Kansainvälinen foorumi/ Rahvusvaheline foorum/ Internationellt forum
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista

Siirry alas 
+9
ich
Frederiikka
Sadeca
Tauno Taunola
Agnes
Klassmormor
Alma
helekene
Urpo
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyPe Loka 19, 2012 8:40 pm

Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyPe Loka 19, 2012 9:43 pm

Ja veel teine Mari

Tätä tunnetta odotamme seuraavat puoli vuotta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Agnes

Agnes


Viestien lukumäärä : 869
Join date : 29.05.2009
Ikä : 59
Paikkakunta : Tallinn

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyTo Loka 25, 2012 10:22 pm

Aliel, aitäh ma ei palju Mari Kalkunist teadnud, aga tänu sinule on jälle üks muusik minu lemmikute nimekirjas.

Siia aga üks lugu minu teisest lemmikust Tõnis Mäest. Laul Timmile ja siin on ka sõnad:

Kommentaariks veel, et homme saab mu vanem poeg 23 aastaseks ja selle laulu sõnad nagu oleksid talle, kui ma kaugel kuigi päris hüvasti veel niipea ei jää.

https://www.youtube.com/watch?v=_K16lY8kz7Q


Päev on külm mu näol
ja ma lähen siit
katab kinni tee
horisondi triip

Õhtul vihma toob loojuv kuu
alla linna kus hämardub
valgus soe
hüvasti poeg

Mul on aeg ja ma lähen siit
kuid me vahele salaniit
siiski jääb
ta alles jääb

Tunne ära tuul
milles tulen taas
mille sosinais
jään sind valvama

Läbi läikiva merevee
üle puude ja katuste
on üks silm
jälgimas sind
ja üks hääl läbi taevaste
unistuste ja unede
sulle siis
sõnumi viib

Üks inglitiib
ta katab ja kaitseb sind
kui seisma sa rännul ei jää
Ja tea et õnn võib lennata
nagu lind
sinu eest kui lased ta käest

Võida ära kõik
mida võita saad
selle kaudu väe
endas avastad

Salasõnumeid kivi all
mõnel aknal või väraval
laeka sees
ootel veel
Elu on ainult karussell
siis võid sõita kui kõlab kell
Oled prii
jää hüvasti ...
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyMa Loka 29, 2012 4:53 pm

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Ts-logo
SUOMALAIS-VIROLAISTA
KULTTUURIYHTEISTYÖTÄ
VUODESTA 1982



Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 RssMusiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Facebook-badge

Tuglas-seura» Intohimo ja etsintä – Tõnis Mägi




Kieli kysymyksessä



























Kirjailija kirjailijasta






























Korpiojan isäntä







Intohimo ja etsintä – Tõnis Mägi


Harri Rinne
Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Magi_tonis
Tõnis Mägi
Kuva: Aron Urb

Saavun perjantai-iltapäivänä Peeduun, Elvan lähelle. Arvo Urb on virittelemässä äänityslaitteistoa. Meillä on tunti–pari aikaa jutella. Tõnis Mägi on kotonaan nauhoittamassa uusia laulujaan. Paitsi omia tekstejään hän on säveltänyt myös useita puolalaisen runoilijan Zbigniew Herbertin runoja. ”Ne alkavat heti soida, niiden ajatukset lähtevät etsimään nuotteja”, Tõnis Mägi kertoo.

Otetaan miehen ura pikakelauksena. Syntyi Tallinnassa marraskuussa 1948. Nuoresta alkaen useissa yhtyeissä. Pitkäikäisimmät ja tunnetuimmat ovat Muusik Seif ja Ultima Thule. Nousi nopeasti sukupolvensa suosituimpien ja arvostetuimpien joukkoon. Vuosina 1977–1986 oli erittäin suosittu koko Neuvostoliitossa – virolaiset rock- ja poplaulajat valtasivat Komsomolskaja Pravdan epävirallisten suosikkilistojen kärkisijat. Tõnis Mägi lauloi jopa Moskovan olympialaisten tunnuksen, Olimpiadan. Hän lauloi kiertueillaan pitkin ääretöntä Venäjää pääosin viroksi ja englanniksi. Tämä merkitsi aika ajoin ongelmia paikallisten puoluepamppujen kanssa, vaikka ei varsinaista kapinaa ollutkaan.

Tõnis Mägi näytteli merkittävää osaa myös Viron vapautuessa. Hänen säveltämänsä, sanoittamansa ja esittämänsä Koit oli intohimoinen tunteenilmaisu siitä, miten on aika suoristaa selkä, heittää yltään orjanvaatteet ja marssia yhdessä kohti uutta, vapauden aamunkoittoa. Parisen vuotta sitten tuo laulu valittiin yleisöäänestyksellä Viron ”kaikkien aikojen lauluksi”. Minä olen nähnyt miehen lavalla ehkä 10 kertaa, vain kerran tunnelma on laulajan mielestä ollut oikea laulun esittämiseen. Pyydetty on joka kerta.

Viime vuosina Tõnis Mägi on esiintynyt valitsemissaan näytelmärooleissa, kirjoittanut ja levyttänyt omaa musiikkiaan, kirjoittanut musiikkia myös toisenlaiseen esitysformaattiin. Esimerkiksi Tarkus (viisaus), joka sisältää puhuttua tekstiä niin Raamatusta kuin Dalai Lamalta, niin Pascalilta kuin Uku Masingilta ja säveltäjältä, lienee muodoltaan ”oratorio” ainakin kansan suussa. Tõnis Mägillä olisi monta pitkäsoitollista hittejä uransa alkuajoilta, lukuisia yleviä lauluja kansakunnan kohtalonhetkiltä. Näitä hän ei kuitenkaan kierrä esittämässä. Vaan jotakin uutta, hankalasti määriteltävää. Intensiivistä, maail­manmusiikin elementtejä sisältävää, vähäeleistä, usein akustista.

Tõnis Mägi ei ole se, jota kaikki virolaiset rakastavat. Siihen hän on ehkä liian etäinen, liian ”taiteilija”, liian vähän arjen triviassa kiinni. Mutta hänen tekemisiään kaikki kunnioittavat. Riippumatta siitä, ymmärtävätkö niitä vai eivät. Ja ehkäpä osittain juuri siksi, että hän ei laula enää vanhoja ”varmoja” suosikkejaan.

Kuka hän siis on? Tõnis Mägi vastaa näin: ”Olen tehnyt musiikkia -66 alkaen, kai minä sitten olen muusikko. Mutta millä kriteereillä? Diplomeita minulla ei ole, ei yhtään dokumenttia. Olenko siis harrastelija? Toisaalta kriitikot ja yleisö ovat ottaneet vastaan monet lauluni hyvin, kaipa minä sitten muusikko olen. Ja siihen, kuka minä tänään olen, on vaikuttanut se, että olen kohdannut oikeita ihmisiä, opettajia. Ei vain muusikkoja. Ihmisiä, jotka ovat ohjanneet ja neuvoneet minua. Nuorena pitää todistaa itsensä, 160 %. Hanikat kaakkoon. Koko ääni, osaaminen, liikkuminen, karisma peliin. Viisas käsittelee elementtejä paremmin. Olen sillä tavalla opettajieni tuotos, ilman heitä olisin toinen.”

Tõnis Mägi ei tee rallatuksia tai yhteislauluja. Hän kirjoittaa mietiskeleviä, osin kokeilevia, emotionaalisesti puhuttelevia lauluja. Tekeekö hän niitä itselleen? Vastaus on selvä kyllä. Mutta kun kysytään laulavan vallankumouksen aikaisista lauluista, Palve ja Koit, sama vastaus tuntuu hieman yllättävältä. Näin hän kertoo: ”Lähdin silloinkin itsestäni, en tiennyt kiinnostavatko ne ketään, saatikka massoja. Ne laulut etsivät ulospääsyä minussa. Ajassa oli se tunne, että jotakin alkaa tapahtua. Kun tein Palven, Ultima Thulen pojat sanoivat, että älä laula sitä, nyt ei ole oikea paikka.”

Entä mikä miehessä pitää yllä tuota paloa, mikä ajaa eteenpäin? Tõnis Mägi on todennut, ettei hänen kunnianhimonaan ole tehdä loistavia, suuri­muotoisia konsertteja. Hän esiintyy aika ajoin kirkoissa maallisen, jos kohta kysymyksiä herättävän ja välillä kovinkin filosofisen ohjelmistonsa kanssa. Mutta kyllä niitä loistavia konserttejakin kalenteriin mahtuu. Viro on pieni maa, aina väliin sattuu merkki­tapauksia, määrävuosia tulee täyteen ihmisillä, orkestereilla ja muilla instituutioilla. Tõnis Mägi tapaa olla näissä hyvin haluttu osallistuja.

Ääni, sointi kiehtoo miestä. Siinä on loputtomasti tutkittavaa, se on mysteeri. Miksi se vaikuttaa meihin? Kuvataiteessa, toisessa vaikutukseltaan vaikeasti ymmärrettävässä, on sentään jotakin näkyvissä, viivat, värit. Musiikki ja ääni tekevät meille jotakin, mutta kuinka. Tämä uuden etsintä pitää soittajan kiinnostusta yllä, ei vanhojen latujen tallaaminen.

”Jos on muutaman päivän ollut poissa, on pakko mennä pianon ääreen”, Tõnis Mägi sanoo, ”kun olen Hermannin kanssa, se on autuus, ei ole sillä hetkellä mitään muuta tarvis, se on minun oma yksityinen maailmani.”

Mitä kuuluu elämään ja uraan?
Tõnis Mägi: Minä olen 63 vuotta vanha ja riippumaton. Teen sitä mitä tahdon ja ainoastaan sitä. 3–4 vuoteen ei ole tarvinnut tehdä töitä ”pakosta”. Ura? No, kyllä ihmiset tietävät, mitä olen aikanaan tehnyt. Mutta tuskin sitä tiedetään kovin laajalti, mitä nyt teen. Mutta haluan tehdä sitä.

Jos kurkataan menneisyyteen – kaduttaako mikään?
Ei. Se oli minun elämäni, se oli kiinnostava, olen elänyt sen kaikkine plussineen ja miinuksineen.

Mitkä tuntuvat Sinusta tällä hetkellä ajateltuna uran huippuhetkiltä?
En osaa sanoa, joka vuosikymmenellä on ollut omat huippuhetkensä.

Onko olemassa lauluja, joita olisit halunnut (tai haluat vielä) levyttää? Jokin tyylilaji tai joku erityinen säveltäjä esimerkiksi?
Esität sen kysymyksen muutaman kymmenen vuotta liian myöhään. Ei ole enää.

Onko lauluja, joita sinun on ”pakko” laulaa. Mutta onko lisäksi sellaisia, joita nykyään erityisen mielelläsi laulat?
Minä en ylipäätään mieti ohjelmistoani etukäteen. Joka konsertti on erilainen. Lopuksi pyydetään Koit, mutta sitä en halua joka paikkaan, se ei vaan aina sovi. Minulla on päässäni nykyään yli 50 laulua, joita haluan laulaa.

Luettele musiikinystävien mieliksi muutama esikuva aiemmilta vuosilta.
Niitä on paljon, jotka koskettivat ja saivat selkäpiihin värinöitä. Georg Ots, Ray Charles, Beatles ja koko se 60-luvun hippisukupolvi.

Kuka uudemmista virolaisista laulajista miellyttää sinua? Valitse vain yksi.
Minun on pakko mainita kaksi. Minun täytyy valita niistä, jotka myös tekevät itse laulunsa. Jarek Kasar ja Vaiko Eplik. Jarekilla on uskomaton ääni­ala, lähes neljä oktaavia. Hänen musiikissaan on elementtejä klassisesta musiikista, jazzista, rockista, rapista ja kaikki nerokkaasti sidottu yhteen.

Entä onko joku suomalainen joskus kolahtanut?
Pidin kovasti Kirkasta.

Sinua on varmasti pyydetty kaikkiin puolueisiin mukaan. Miten olet välttynyt tulemasta kyyniseksi?
Olin vihreissä, ajatustapa on varmaan oikein. Mutta minä en todella halua olla varsinaisessa politiikassa mukana, sisäisissä riidoissa jne. Jäin pois, en tiedä enää nykytilannetta. Haluan olla rehellinen tekemisissäni, en halua bluffata. Politiikassa sisällä oleminen on minulle vaativaa ja monimutkaista, en voi olla siellä mukana.

Mikä on Viron tulevaisuus?
Se on iso ja mutkikas asia. Ehkä emme syvenny siihen tässä.

Minkälaisia terveisiä alan veteraanina lähettäisit uusille artisteille?
Miettikää tarkkaan. Kaikki on mahdollista. Jos olette asettanut tavoitteeksi olla muusikkoja, se on mahdollista, mutta asialleen pitää omistautua. Jos voit elää ilman musiikkia, tienata rahaa vaikka mainostoimistossa, älä ryhdy tähän. Mutta jos et voi olla ilman musiikkia, jos se on sinun asiasi, sitten tee. Kaikki on mahdollista. Ota riski.

Ja lopuksi tärkein: mikä on elämän tarkoitus?
Elämän vieminen eteenpäin. On ihme, että juuri sinä Harri ja minä Tõnis olemme tässä. Mieti: miksi juuri sinut valittiin, sinä synnyit. Miljardien joukosta valittiin sinut. Niinpä sillä täytyy olla joku syy. Jokaisella on täällä jokin tehtävä. Se tulee vain löytää. Mutta ehkä tämä menee nyt viisasteluksi, kun musiikista kumminkin on puhe.

Elo 3/2012





Etsi Tuglas-seuran sivuilta:

help

Tuglas-seura
Sörnäisten rantatie 22, 00540 Helsinki
puh. 09 681 1430
info@tuglas.fi

Avoinna ma–pe klo 10–17
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyMa Loka 29, 2012 4:59 pm

Tõnis Mäen haastattelun lisäksi tuolta voi löytyä jotain sinua kiinnostavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyMa Loka 29, 2012 11:28 pm

Oho! Onpas hurja paketti tärkeätä asiaa joten otin oikeudekseni lainata viestin kokonaisuudessaan tuonne avaamaani uuteen aiheeseen Linkkejä ja vinkkejä foorumiin, ettei arvokasta tietoa painuisi niin helposti muiden viestien peittoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyLa Joulu 15, 2012 2:41 pm

Vaikka jouluun on vielä enemmän kuin kolme yötä, niin lataan tänne kuitenkin joululaulun. Tuolla toisaalla oli Alman kanssa puhetta siitä kuinka mitään kristillistä ei voi koulujen joulujuhlissa tuoda esiin. Olemmehan monikulttuurinen maa. Samaan hengenvetoon harmittelimme sitä, että meidän suomalaiset lapset eivät saa sitä turvallista ja rakastavaa joulutunnelmaa kuten me aikoinamme.

Nyt oli niin, että omassa koulussani on joko sovitteleva tai laajakatseinen väki vanhempineen ja kaikkineen. Tämä seuraava laulu laulettiin. Ja niin sydämestä kuin vain Katajanokan lapset osaavat. Ei ketään haitannut, vaikka Jeesuksesta puhuttiin.

https://www.youtube.com/watch?v=NbctxSteHvk
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyLa Joulu 15, 2012 7:24 pm

Kaunista! Koitan löytää jonkun joululaulun, jonka esittäisi Hanna Talikainen. Jos joku löytää ensin niin laittakaa vaan, upea ja herkkä ääninen artisti.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyKe Joulu 19, 2012 7:45 pm

Minä en löytänyt mitään jouluun viittaavaa Hanna T:ltä. Tytön ääni oli kaunis. Kukas hän sitten oikein onkaan.?
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyKe Joulu 19, 2012 9:36 pm

En minäkään, ja hänelle itselleen tehdyt biisit ovat kamalia! Hanna T. on sekä Tangoprinsessa, että Tangokuningatar männävuosilta. Oli vasta telkkarin musaohjelmassa ihastuttamassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyTo Tammi 10, 2013 11:25 am

En ollut aikaisemmin kuullutkaan muusikosta nimeltä Aino Venna, mutta katsellessani CD-levyjä, huomasin joukossa tämän levyn ja aloin kuunnella sitä. Kyseessä on varmaankin jonkun perheenjäsenen joululahja. Tuolta linkistä avutuu Rumban artikkeli, josta pääsee yhdellä klikkauksella kuuntelemaan koko levyn.

Laitan tähän tuolta levyltä näytteeksi videon, joka näkyy kuvatun Suomenlinnassa.



Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyTo Tammi 10, 2013 4:40 pm

Aika ihana video tuo edellinen. Musiikkikin oli mainiota. Mutta että tuolla Suomenlinnan maisemissa. Väistämättä tuli menneet vuodet mieleen, jolloin mentiin Suokkiin pitämään hauskaa ja nauttimaan merestä ja menneisyydestä (siis vallituksista ja 1700-1800-lukujen miljöistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyTo Tammi 24, 2013 11:33 pm



Sibbe ja nii edasi.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyPe Tammi 25, 2013 10:47 am



Miksi ajattelen Tapiota, jo mennyttä ystävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyPe Tammi 25, 2013 11:26 am

" border="0" />
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyPe Tammi 25, 2013 11:30 am



Se on Maija. Leikitäänkö totuutta ja tehtävää?
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyPe Tammi 25, 2013 12:51 pm

Ja että ei jäisi pelkästään Maijan varaan:
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyTo Tammi 31, 2013 1:40 pm

Onneksi on tyttäriä, jotka yllättävät aika ajoin vanhan siittäjänsä tuotteella, vaikkakin ikiaikaisella tavalla. Sain lahjaksi cd:n, jolla tämäkin kappale on kuultavissa.




Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyPe Helmi 01, 2013 4:10 pm



Tänään tuntuu tältä. Voi opekin toivoa, ettei enää ikinä näe yhtään alle kolkytvuotiasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Agnes

Agnes


Viestien lukumäärä : 869
Join date : 29.05.2009
Ikä : 59
Paikkakunta : Tallinn

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptySu Helmi 03, 2013 2:14 am



Ihana kappale ja mulle väga meeldivad ta laulud!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptySu Helmi 03, 2013 3:52 pm

I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyTi Helmi 12, 2013 11:17 am

Ylen musiikkiohjelmat ovat välillä laadukkaita. Eilen alkoi Hetkiä Kalliossa sarja, joka jatkuu vielä tänään, huomenna ja ylihuomenna. Eilen Anssi Kelan vieraana hänen yksiössään oli Jukka Poika ja esittivät Kurt Cobainin (Nirvana) kappaleen Come as you are. Kuvaus ja äänitys pienessä yksiössä oli loistavaa. Valitettavasti tämä linkki avautuu vain Suomessa.

http://areena.yle.fi/tv/1807852
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyTo Maalis 07, 2013 10:30 am

Jukka Karjalainen oli välillä Lännen-Jukka, mutta nyt hän on taas J. Karjalainen ja hän on julkaissut pitkästä aikaa uutta materiaalia. Tästä linkistä pääsee kuuntelmaan huomenna julkaistavaa singleä Meripihkahuone. Samasta linkistä avautuu muutakin luettavaa ja linkkejä, joista avautuu lisää luettavaa.

Tuo Meripihkahuone on ihan kelpo ja mukaansa tempaava ralli, mutta laulu ei mielestäni kuulu aivan tarpeeksi selkeästi. Liekö tuossa äänitteessä tai miksauksessa vika.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyPe Maalis 08, 2013 12:08 am

No ei minun mielestäni mitään vikaa. Vaikka näin huonokuuloisena sitä kuuntelinkin.

Kyllä se pointti sieltä löytyi ja niin tottakin se on. Onnellinen voi olla oikeastaan ilman sen kummempaa.

Miljoona vuotta on lyhyt aika. Mutta, jos se vaan kuvasi ikuisuutta, niin sitten ymmärrän.
Takaisin alkuun Siirry alas
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 EmptyPe Maalis 08, 2013 12:32 am



Ja koska kevät tulee, ja koska tässä hetkessä eletään, niin eiköhän anneta Jaan Tätten tuoda meidät siihen hiljaiseen rauhalliseen elämänkiertoon mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista   Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista - Sivu 19 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista
Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Uskonto ja kulttuuri
» Visailut ja pähkinät
» Keskustelua Patch workista
» Keskustelua sananvapaudesta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Periferia :: Asialinja/Asjalik vestlus/Saklig konversation :: Kulttuuri, taide ja musiikki/Kultuur, kunst ja muusika/ Kultur, konst och musik-
Siirry: